En av de artigste opplevelsene jeg har hatt med trearbeid var da jeg fikk lov å hjelpe til med å skjære på øret til dragen pål verdens største og flotteste vikingskip som bygges i Haugesund. Takk til Boni, Even og Njål for noen fantastisk lærerike og artige dager på Vibrandsøy. Siden det er så strengt med bilder av dette prosjektet er det like greit at derre ser på hva treskjererverkstaden har lagt ut!
http://hjerleid.trykker.com/
Kult.
ReplyDeleteOg nå da? Får du lagd noe?
ReplyDeleteSolbrun Ugleseth
Som sagt i innlegget så er det RIMELIG stille. Pusser opp kåken og driver ute med alt mulig, så jeg venter på inspirasjon til å flekke av første draget...
ReplyDelete